სასწავლო პროექტი


 რა სიხშირით ვსტუმრობთ ბიბლიოთეკას?

 პროექტის მთავარი იდეა: დააკვირდნენ რამდენად ხშირად დადიან ბიბლიოთეკაში, გაეზრდებათ  ბიბლი ოთეკაში  სხვადასხვა სახის საბავშვო ლიტერატურის მოძიების და გაცნობის ინტერესი.

პროექტის აქტუალობა:  მოსწავლეები ისწავლიან ინფორმაციის მოგროვებას და დახარისხებას.შეძლებენ მონაცემთა მიხედვით სვეტოვანი დიაგრამის გაკეთებას. დააჯგუფებენ ბიბლიოთეკაში მოხმარებული  წიგნების  სიხშირეს კლასების მიხედვით. გამოიკვლევენ რა სახის ლიტერატურით სარგებლობენ უფრო ხშირად  I IV კლასის მოსწავლეები.ითანამშრომლებენ ბიბლიოთეკართან, აიღებენ მისგან ინტერვიუს.
 სავარაუდოდ ეს პროექტი გამოიწვევს არა მხოლოდ მასში მონაწილე  მოსწავლეთა გააქტიურებას, ბიბლიოთეკის მოხმარებისმიზნით, არამედ  I IVკლასის ყველა მოსწავლეს.

მიზნები და შედეგები: განუვითარდერბათ მონაცემთა შეგროვების,დახარისხების და სვეტოვანი დიაგრამით გამოსახვის უნარ–ჩვევა. თანამშრომლობის, კითხვის დასმის, ინტერვიუს აღების უნარ–ჩვევას.

მონაწილეთა ასაკი:  7–8 წელი

ვადები /ხანგძლივობა: 2011 ნოემბრიდან  2011წლის დეკემბრამდე.

მოსალოდნელი შედეგები: შეიქმნება ბლოგი ამ პროექტის შესახებ, სადაც განთავსდება მოსწავლეთა  კვლევის შედეგები.მონაცემებს გამოსახავენ ელექტრონული სვეტოვანი დიაგრამის სახით.

პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსი: შესაგროვებელ მონაცემთა ცხრილი,პასტა, კომპიუტერი ელექტრონული დიაგრამის შესაქმნელად, ინტერნეტი.

პროექტის მსვლელობა:  
I დღე. მოსწავლეებისთვის პროექტის თემის გაცნობა. პროექტში მონაწილეების 2 ჯგუფად განაწილება,თითოეული ჯგუფისთვის დავალების მიცემა,პროექტის გეგმის შემუშავება.
I ჯგუფს ეძლევა დავალება.ჩაინიშნონ I–დან  IVკლასის ჩათვლით მოსწავლეების მიერ ბიბლიოთეკაში წიგნების მოხმარების სიხშირე 1თვის განმავლობაში.
II ჯგუფი ჩაინიშნავს, თუ რა სახის ლიტერატურით ინტერესდებიან უფრო ხშირად I და IVკლასის მოსწავლეები.გამოყოფენ ოთხ კატეგორიას(ზღაპრები, მოთხრობები, ლექსები და სასწავლო ლიტერატურა)
 ხდება ჯგუფში  წევრებს შორის მოვალეობების გადანაწილება.
II დღე.  ერთობლივად, მასწავლებლისა და  მოსწავლეების მიერ, ინფორმაციის ჩასანიშნი სქემის შედგენა. სქემას ყოველ სამ დღეში შეავსებენ და წარმოადგენენ.

საგანთან კავშირი:  მათემატიკა
მათ:II.11. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი მონაცემების შეგროვება მისი უშუალო გარემოცვის შესახებ.
მათ:II.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება.
მათ:II13. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია.
სამუშაო ენა: ქართული

პროექტის ხელმძღვანელი:   თნათინ გოგუაძე

 ხელმძღვანელის  ელ. ფოსტა:tinatingoguadze@gmail.com

No comments:

Post a Comment